Social Icons

sâmbătă, 25 august 2012

Review: Gel de curatare Balea pentru ten normal si mixt cu floare de lotus

Buna,


In lungile mele vizite la DM, printre altele, am gasit acest gel de curatare de la Balea pentru ten normal si mixt!

Incep prin a va spune ca primul lucru care m-a cucerit la el este mirosul. Are un miros placut, o combinatie intre un miros de lacrimioare,prospetime si "curat". Are un miros puternic, care ramane un timp pe fata dupa spalare,de aceea s-ar putea sa nu fie pe placul multor persoane.

Il folosesc atat dimineata cat si seara, un bob de mazare de gel face destula spuma pentru inteaga fata. Mi se pare ca isi face treaba destul de bine ca si demachiant, atata timp cat esti machiata doar cu rimel, fond de ten, pudra.
Textura este de gel, dar un gel mai dens incolor.



Eu am tenul mixt spre gras si pot spune ca acest gel s-a descurcat f bine. Am observat ca de cand il folosesc, dimineata nu mai am asa mult sebum pe fata si nici micii " mostruleti" nu si-au mai facut aparitia.
Dupa folosire lasa fata curata, lucioasa fara urma de sebum.Un lucru care imi place f mult la acest gel de curatare este ca nu ma ustura deloc ochii de la el, pot sa tin ochii deschisi cand ma spal cu el :D


In legatura cu ingredientele aveti o lista mai jos:


Per total, eu sunt multumita de acest gel, cu siguranta o sa il mai cumpar. IL RECOMAND!

Gramaj: 150 ml
Pret: ~9 lei
Magazin: DM
Nota: 10/10


Ne revedem curand,

Ade :*



Niciun comentariu :

Trimiteţi un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...